Garantie voorwaarden
Uw persoonlijke maten worden met de grootst mogelijke zorg in de computer ingevoerd. Mocht er van onze kant een invoerfout gemaakt zijn dan krijgt u kosteloos een nieuw patroon toegestuurd of indien u dat wenst uw geld terug.
U dient als volgt te handelen als de maten in het patroon niet overeen komen met de door u opgegeven maten:
- Stuur of fax dat deel van het patroon waarop de maten, het modelnummer, de datum en naam klant vermeld staan.
- Voeg uw adresgegevens toe.
- Klachten kunt u richten aan:
DigiModi
Sloetsweg 115
7556 HL Hengelo (o)
Fax: 0742438463
Uitsluitend schriftelijke klachten worden in behandeling genomen en binnen 48 uur afgehandeld. De garantie geldt uitsluitend voor het patroon. Stoffen en andere materialen komen niet aanmerking voor vergoeding. De patronen zijn op de door u opgegeven maten getekend en hebben een uitgekiende pasvorm. Wij zijn niet aansprakelijk voor slecht gemeten maten en de daaruit ontstane klachten over de pasvorm. Het is belangrijk dat u het patroon controleert op de juiste gegevens en opgegeven maten voordat u het patroon gebruikt.